زمان جاری : دوشنبه 11 تیر 1403 - 11:41 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 510
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 41
عضویت: 23 /4 /1391
محل زندگی: مشهد
سن: 23
شناسه یاهو: eagle1988mj

تشکر شده : 19
.::قوانین انجمن و سایت::.

2012-06-21
.::قوانین انجمن و سایت::.


این انجمن فقط مربوط به مسائل عمران و معماری و هر مورد مربوط به این دو رشته می باشد از پرداختن به مسائل دیگر خودداری فرمایید و از قوانین پیروی کنید.


فعالیت در این انجمن برای کاربران، منوط به رعایت کلیه قوانین انجمن می باشد .در زیر، قوانین این انجمن به تفصیل شرح داده شده است:
1- تمامي کاربران مي بايست در هنگام ثبت نام در سايت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربري خود استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد حتي المقدور نام كاربري را با حروف انگيسي به جاي فارسي ايجاد نماييد.

2- کاربران سايت مي بايست در هنگام ارسال پيغام در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمايند. در صورت مشاهده کلمات رکيک و نامناسب ، اشتراک آن كاربر در اولين فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.


3- با توجه به اینکه این سایت یک سایت علمی و آموزشی می باشد ، در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد ، حتماً منبع آن را ذکر نماييد. در صورتي که مطلب يا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصي بود ، حتماً نام وي را ذکر نماييد.

4- لطفا در هنگام مطرح کردن سوالات یا مطالب خود ، تالار مناسب را انتخاب نماييد و از مطرح کردن سوالات خود در تالارهای نامتناسب با موضوع خود پرهیز نماييد.

5- لطفا در صورتي که جواب يک سوالي را نمي دانيد از ارسال مطالبي که باعث شلوغ کردن آن تاپيک شود خودداري فرماييد. (این کار اسپم به حساب آمده و به خاطی اخطار داده خواهد شد).


6- از نوشتن يك سوال و يا مطلب در انجمنهاي مختلف خودداري كنيد. (این کار تکرار نویسی می باشد و اسپم به حساب آمده و به خاطی اخطار داده خواهد شد)

7- لطفا در زمان مطرح كردن مطلب و تاپیک خود ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي ایران احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد.

8- هر گونه فعالیت ( ارسال پست ، ارسال تصاویر و ...) که به قوم یا نژاد خاصی توهین شود ممنوع است و با کاربر خاطی برخورد خواهد شد!

9- هر گونه بی احترامی به کاربران ، مدیران یا اشخصا حقیقی و حقوقی دیگر ممنوع بوده و با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

10- هر گونه پست و تاپيك تبليغاتي، غير مجاز بوده و با خاطی برخود خواهد شد.

11- هر کاربر تنها حق انتخاب و استفاده از یک "شناسه ی کاربری" را دارد و در صورت فعالیت یک کاربر با دو یا چند شناسه ی کاربری همه ی شناسه های کاربری وی بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.

12- در صورت مشاهده تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا بر خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق لینگ گزارش که در پایین هر تاپیک قرار دارد اطلاع دهید.

13- مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق انجمن رد و بدل مي شوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و انجمن تخصصی عمرانیان در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند ، چك نماييد.

امضای کاربر : علوم عمرانی نیاز هر جاندار
شنبه 31 تیر 1391 - 16:35
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :